W każdej spółce istnieją zbiory treści, dyski czy inne nośniki danych.

W każdej firmie znajdują się dokumenty, dyski bądź inne nośniki danych, których nie możemy tak po prostu wyrzucić do kosza. Umiejscowione na nich drażliwe dane musimy utylizować we właściwy sposób. Ponieważ wszyscy przedsiębiorcy mają obowiązek przechowywać dokumentację firmową przez określony czas warto nie tylko wiedzieć jak długo powinniśmy to robić ale także jak zutylizować po wymaganym czasie. Dokumenty podatkowe lub dokumentację zusowską trzeba gromadzić przez okres minimum 5 lat.

Z kolei dokumentację kadrową, aż 50 lat. Po dokonaniu selekcji, czyli w tedy gdy już mamy pewność jakie dokumenty możemy zniszczyć należy zastanowić się czy jesteśmy w stanie samodzielnie odpowiednio zutylizować dokumenty. Zazwyczaj prócz dokumentów w formie papierowej są również dyski czy też inne nośniki danych np.: płyty, pen drajwy, jakich samodzielnie usunąć nie będziemy w stanie. W takiej sytuacji najlepiej skorzystać z firmy zewnętrznej, która specjalizuje się w profesjonalnym niszczeniu dokumentów.